Efterår 2020 til forår 2021 31.08.2020  -  27.06.2021
Vejledning

Stavgang (STAV)
Stavgang
Onsdag kl.12.30 på parkeringspladsen 
Instruktør: Jytte Møller
 
Der er oprettet hold for stavgang hver onsdag
Stave kan lånes af foreningen !!
Der kan optages flere deltagere, så meld dig ind her på siden, og mød op til næste træning!
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Kroppen fra top til tå (TOPTÅ)

Kroppen fra top til tå 

Mandag kl. 18.00 - 19.00
Instruktør Lone Sode Bergmann
Fra 16+
 
Kroppen arbejdes god igennem. Vi skal have smidiggjort de muskler, som vi ikke bruger så meget i det daglige. Modvirket evt. dårlige arbejdsstillinger og ikke mindst have trænet vores balance, som er vigtig at træne hele livet. Træning giver bedre holdning og gøre kroppen stærkere og mere udholdende, sundere og velformet. Vi træner med redondo bold, elastikker, og ellers vores egen kropsvægt. Slutter timen af med udstrækning og afspænding. Alle er velkomne uanset alder og træningstilstand.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Pilates (PIL)
Pilates
Lørdag kl. 08.30-09.45
Instruktør: Majken Rindholm 
 
Pilates træningen fokuserer på at styrke kroppens centre hvorfra alle bevægelser udgår. Øvelserne fokuserer på stabilitet, styrke, udholdenhed og smidighed  
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Tabata/ Crossgym, Holdet for P (TA/CG)
Tabata og CrossgGym
Onsdag kl. 18.30-19.30
Instruktør: Lone Sode Bergmann

Vi prøver både tabata og CrossgGym, gennem sæsonen. Fra 15+

Tabata: Her træner vi 20-sekunders intervaller for fuld gas + 10 sekunders pause. Dette gentager du 8 gange med hver øvelse. Hver øvelse tager dermed 4 min. Hold 1 minuts pause, og gå så videre til næste øvelse. Træningen virker optimalt fordi hele kroppen og dit tyngdepunkt flyttes op og ned.

CrossGym: Træningen er forholdsvis hård – på den fede måde. Træningen udfordrer og forbedrer din kondition, styrke, balance, smidighed og koordination. En træning i CrossGym kaldes for en WOD (workout Of the Day), og består af en serie af øvelser, der skal gentages et bestemt antal gange på tid, eller så mange gange som muligt inden for et bestemt antal minutter (AMRAP- As Many Rounds As Possible).

Vi varmer godt op inden, og laver udstrækning til slut.

Kom som du er Alle er velkomne.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Yoga (YOGA)

Yoga
Torsdag kl. 18.00-19.00
Instruktør: Rikke Ustrup

Find din indre ro med Hatha Yoga, og lær din krop at kende.
OBS. yoga laves over i klub lokalet - de første par gange mødes vi uden for hallen og går samlet over til lokalet.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)