Kom og vær med til gymnastik i Dalby IF
- alle kan være med...
 
Gymnastikprogram for sæsonen sept. 2018 - marts 2019
 
Mandag   Spring og rytme minier  6-9 år     kl. 16,30 - 18,00    instr. Malene og Lars   hjælper  Maja     start 3.sept.   kontingent  kr. 400,00
Onsdag    Stavgang    voksne                          kl. 12,30 - 14,15    instr. Jytte møller                                    start  5. sept. kontingent  kr.  300,00
Onsdag    voksen/barn 1-3 år                         kl. 16,30 - 17,30    instr.  Jeanette    hjælper Elin og Frida   start 5. sept.  kontingent  kr. 400,00
Onsdag     Motionsgymnastik voksen 50+     kl. 17,30 - 18,30    instr.  Jytte Møller  hjælper Susanne      start 5. sept.  kontingen   kr. 500,00 
Onsdag     Tabata/ Crossgymnastik   15+      kl. 18,30 - 19,30   instr.  Lone Sode  Bergmann                    start 5 sept.  kontingent  kr. 500,00 
Torsdag    Græshopperne  4-6 år                   kl. 16,30 - 17,20    instr.  Lotte  hjælper Louise                     start 6 sept. kontingent   kr. 350,00
Torsdag    Rytmepigerne  8 - 16 år                kl. 17,30 - 18,30    instr.   Malene                                          start 6. sept .kontingent   kr. 400,00
Torsdag    Springrødderne 10 - 16 år            kl. 17,30 - 19,30    instr.   Lars, Jeannette og Malene            start 6. sept. kontingent  kr. 600,00
Lørdag      Pilates                                             kl.  9,00 - 10,15     instr.  Majken Rindholm                          start  1.sept. kontingent   kr.500,00
 
 
3 Nye hold er med i programmet bl. a .  Tabata/Cross gymnastik. Hold for piger og drenge & Damer og mænd. Aldersgruppe fra 15 år og opefter
I Tabata trænes med 20 sekunders interval for fuld gas + 10 sekunders pause. Det gentages 8 gange med hver øvelse. Hver øvelse tager  dermed 4 minutter. Hold 1 minutes pause og gå så videre til næste øvelse. Træningen virker optimal fordi hele kroppen og dit tyngdepunkt flyttes op og ned.
Cross gymnastik er en forholdsvis hård træning, på den fede måde. Træningen udfordre og forbedre din kondition, styrke, balance, smidighed og koordination. En træning I cross gymnastic kaldes for en WOD ( workout of tre day), og består af en serie øvelser, der skal gentages et bestemt antal gange på tid, eller så mange gange som muligt inden for et bestemt antal minutter. Der varmes godt op inden, og der laves udstrækninger til slut. Kom som du er, alle er velkommen.
 
Rytmepigerne er et hold hvor vi skal bevæge os til god musik, lege og øve med håndredskaber såsom bold, køller, tøndebånd o.s.v.. Vi laver opvarmning med springrødderne inden vi selv giver den gas ! 
 
Tilmelding her på hjemmesiden  for alle hold !!!! 
                                                            
                                                              
                                                                                
 
                                                       
 
                
 
     
                                                                                              
      
 
                                                                                         
 
 
                           Er du i tvivl om noget, kan du kontakte formand for gymnastikafdelingen:
                                   Jeannette Jensen, tlf.: 51 27 54 50, mail: nutteputte@gmail.com